22 November 2012

Sa ne imbogatim...

Sau macar sa economisim niste bani, ici si colo.
ING Direct, una dintre bancile online-only din Australia are un program prin care daca te inregistrezi pentru un card Orange Everyday si activezi cardul Visa PayWave iti da $50! Conditia e sa te inregistrezi cu referral, si aici intervin io :) Daca te duci pe linkul asta ingdirect.com.au/friend si introduci codul ING-DJFE  atunci primesti $50, si tu, si eu :)

Ca sa nu mai zic de cardul asta, Orange Everyday, care e extraordinar: n-are nici un fel de comisioane sau taxe, daca scoti minim $200 de la orice ATM din Australia iti plateste inapoi costul de extragere (intre $1.5 si $3) iar daca scoti bani de la supermarket (cash out), la fel, minim $200 - iti da ca bonus 50 de centi decenti. Eu sunt fan imens al ING Direct, cel mai mult imi place ca e totul online si nu trebuie sa ma duc la banca sa fac hartii si altele. Daca lucrezi cu cecuri si trebuie sa le incasezi, o poti face la orice Post Office care se ocupa cu d'astea. Deci io zic asa, bagati mare si va inscrieti - dar aveti grija ca numai primii 5 imi aduc mie bonus, nush daca si lor... Da-ti-mi de stire cand va inscrieti ca sa updatez numarul de mai sus, sa nu avem probleme :)

Mai jos, emailul intreg pe care l-am primit de la ING Direct:

Hi George,
We trust you've been enjoying your new
Orange Everyday transaction account and
getting 5% cash back everyday on your
contactless purchases.
For a limited time, you can get a $50 bonus
for every friend (up to 5) that activates a new
Orange Everyday card before 31 January
2013. Your friend will also get $50, and the
5% cash back offer when they sign up!
To take advantage of this great offer,
simply forward this email onto your
friends and family.
All your friend needs to do is:
1.Register at
ingdirect.com.au/friend
2.Enter your code:
ING-DJFE
3.Apply in 4 steps
Spor la aplicat :)

No comments:

Dansul berii... + I'm starred