30 July 2011

Cainele rosu [Red dog]

Fusaram la festivalu de film de la Melbourne sa vedem filmu cu cainele. Un caine rosu - ca outback-ul australian. Un film despre Australia asa cum era ea pe vremea cand noi, scriitorii, nu ne nascusem sau eram pe punctu de a ne...

Un film despre un caine care a facut istorie si a indulcit viata dura de miner...

Un film facut cu suflet si talent, un adevarat urmas al lui Lassie!

Nu mai zic nimic, doar un indemn calduros sa il vedeti, va va gadila placut vizual si la urechea interna.

3 comments:

Madalina said...

Pe langa acest caine rosu, ce altceva ati mai vazut & recomandati? Ma gandesc doar ca Red Dog nu a ajuns pana in Ro ;)

Jeff&Steffl in AU said...

Pai am mai vazut un film interesant "The forgiveness of blood" - Albania (cu bani din America si Ioropa). F interesant si patrunzator. Apoi am mai vazut "Play" - Sweden, despre rasism, lung si chinuitor, nu recomand...
Dupa aia am mai vazut 2 filme romanesti, Principii de viata si Marti, dupa Craciun, mixed emotions :) nu chiar m-au impresionat

Maine mergem sa vedem un film Japonez, dau raportu' dupa ce il vaz

Madalina said...

O sa ma interesez de cel din Albania, suna interesant. Marti, dupa Craciun am vazut si eu anul trecut cred si nu mi s-a parut extraordinar, dar a fost ok.

Peste cateva zile, de pe 11 aug adica, merg in Delta la Festivalul de Film Anonimul ;)) Acolo sa vezi filme adunate de peste tot.. De abia astept!

Daca poti sa aduci Red Dog, pls do so. O sa il caut si eu pe aici.

Dansul berii... + I'm starred